אולמות לברית במרכז

להלן כל האפשרויות לחגוג ברית במרכז. אנו בוחרים לנווט אתכם אל עבר מתחם האירועים, ולא לטקס אלטרנטיבי כלשהו, משום שהברית, כמו גם הבריתה לבת, הם אחד מהאירועים המשמעותיים בחיים שלכם ובחיים של הרכים הנולדים. את האירוע הזה מוטב לחגוג במקום נחשק, גדול ובעל ערך, ולא להסתמך על שטחים פתוחים או חגיגה אלטרנטיבית ללא חברת הפקות מלווה. כאשר אתם בוחרים בנישה של מתחם אירועים במרכז עומדות בפניכם האפשרויות הבאות:

אולם אירועים סגור

אולם אירועים מקורה, אשר נכנסים אליו דרך מבואת כניסה. מבואת הכניסה נמצאת בחוץ, ליד חניית האורחים. האולם עשיר בעיצובים מהפנטים, חלקם מודרניים, חלקם עתיקים או כפריים. חשוב לבחור באולם שרמת הגימור שלו בעיצוב מוצאת חן בעיניכם, וחשוב עוד יותר לוודא שהאולם יכול לאכלס את כמות האנשים אשר הזמנתם לחגוג אתכם את האירוע.

גן אירועים פתוח

גן אירועים לא מגודר, אשר מוצבת עליו שמירה אנושית. גן אירועים זה מקנה הרגשה של חופש, ויוצר תחושה של חוסר צפיפות, אולם בל נשכח שזה עדיין שטח מוגבל. לכן, חשוב כן לברר לכמה אנשים הוא אמור להספיק, ולהיערך בהתאם (או לחילופין, לתכנן כמה להזמין, לברר מול גן האירועים ועל סמך התשובה שתקבלו תדעו אם להזמין מקום באותו גן או לחפש פתרון אחר). גן אירועים פתוח מאפשר לחגוג גם בשישי בצהריים וגם בלילה.

גן אירועים סגור

רוב גני האירועים בנויים בצורה זו. זהו גן מגודר, אשר מבעד לגדר שלו האירוע נערך. לעתים הוא יכול להיות מוקף גם בחומת אבן. גן אירועים סגור מוגבל, מטבע הדברים, בכמות האורחים שהוא מסוגל לאכלס, ומעוצב באסכולות עיצוב שונות ומגוונות. בדרך כלל, גם אם מדובר באותו גן יהיו הבדלים ניכרים בין עיצוב היום לעיצוב הלילה, ולכן יש לבחון את שניהם כדי לקבל החלטה מתי לחגוג.

גן אירועים ואולם אירועים במתחם אחד

 

חלק ניכר ממתחמי האירועים בנויים כך. אולמות אירועים בראשון לציון מסוג כזה מכילים גם שטח חיצוני שהוא שטח קבלת הפנים, וגפ שטח פנימי שהוא למעשה האולם. ניתן לחגוג באחד מהם, או להתפרס על שניהם יחדיו. הדבר תלוי בתכנית האומנותית אשר הגיתם, ובסילבוס של האירוע שלכם.