טיפים לחגיגת בר מצווה יוקרתית

מעוניינים לחגוג בר מצווה יוקרתית? קבלו מאתנו את מקבץ הטיפים החם של השנה. אנו ננחה אתכם כיצד לחגוג בר מצווה יוקרתית כך שהמסיבה תצא לפועל עם הרבה שמחת חיים, ללא התמהמהות ותוך ידיעה כי עשיתם כל מה שיכולתם על מנת להבטיח אירוע מושלם. אם תעשו זאת, הוא אכן יהיה מושלם, מרגש, משמח והכי איכותי שיכול לצאת אל הפועל.

בחרו את האולם או מקום האירועים

כאשר בוחרים מקומות לאירועים בשרון והסביבה לבר המצווה של הבן שלכם חשוב לשים לב לשני נושאים עיקריים: תפאורה, ומקום פנוי. כשאנו אומרים תפאורה, אנו מתכוונים לתפאורת הקיר, התאורה, השולחנות, הכסאות – הן במבנה והן במפות ובאביזרי העיטור שעליהם, אנו מתכוונים לרהיטים המקבילים שיחכו לכם בגן האירועים בכניסה כולל בעמדות המארחים. אם התרצתם ללא אילוץ, אלא מכוונה אמתית, משמע שזה האולם בשבילכם, אבל כעת חשוב לוודא שהוא גם מתאים לאירוח כי מי שתבקשו לכלול בחגיגה שלכם. אל תסתפקו בקריאת המפרט הטכני, גשו להנהלת האולם וודאו שהמקום מספיק לחגיגה ברווחה, ללא צפיפות מכל סוג שהוא.

בחרו את אופן עבודת צוות האירוח שילווה אתכם

מדובר בקייטרינג ובתקליטן, כמובן. אנו ממליצים להתחיל בקייטרינג: לבחור את התפריט המועדף עליכם ולוודא שיש מנות גם לאוכלוסיות מיוחדות כמו הטבעונית, הצמחונית וכד'. לאחר מכן, גשו לאתר שירותים חיצוניים: אומנים ובדרנים כמו גם חברת הפקת אירועים שיסבו אתכם את שמחת האירוע. לרוב הם יהיו מוגבלים בזמן ולכן חשוב להקשיב להם, לשמוע מה יש להם להגיד על הזמנים ועל היכולת שלהם להגיע, ובהתאם לכך להפעיל את התקליטן ואנשי הקייטרינג כך שיגישו את המנות שלהם בזמן והספק החיצוני יוכל לנגן, לשיר, לבדר וכד' – בנוחות וללא חשש מהתנגשויות.


הכניסו את הפאן האישי לאירוע: נאומים שלכם, של חתן בר המצווה, האחים והחברים
חשוב להתאים את הנאום לחלק מרכזי יחסית באירוע כך שכולם יוכלו ליהנות ממנו. גם אלה שהגיעו בזמן וגם המאחרים. מומלץ שיהיה נאום לפחות של חתן בר המצווה והוריו, אם כי גם נאומי האחים והחברים יכולים להוסיף המון ולתרום לתחושת השייכות לאירוע. מומלץ לתזמן את הנאומים בהתאם לזמן הפנוי שדליתם כשסידרתם את הסילבוס של האירוע.