הפקת אירועי מצווה במרכז

חגיגת בר מצווה או בת מצווה מקנה אושר עילאי לחתן/כלה ומסבה נחת להוריהם. משום כך, מאד חשוב להשקיע את כל מרצכם באירוע הנכסף ולא להתפשר על פחות מניהול-אירוע בסטנדרטים גבוהים באמת. כהורים, בשביל לצלוח את האירוע נסו להיזכר בימים של החתונה שלכם. השקעה בבר/בת המצווה עכשיו תקנה גם לכם וגם לחתן/כלה סיפוק רב. 

מקום האירוע

תוכלו לחגוג אירועי מצווה באולמות בתל אביב או בגן אירועים, אבל לנו יש פתרון יצירתי במיוחד: אירועי מצווה בטבע. אל תטעו, אנחנו לא שולחים אתכם לבחור נקודה אקראית המהווה שטח ציבורי, אלא מכירים לכם שטח פרטי מגודר המשתרע על פני מרחבים עצומים. זה יאפשר לכם להקצות שטח פרטי לאירוע יצירתי במיוחד, משום שההרגשה החופשית והמשחררת תהיה כמו בטיול במקום ציבורי. בפועל, זהו אירוע פרטי לחלוטין ביוזמה שלכם ובהפקה של שירות הפקות מקצועי.

הכנת המקום לאירוע

ההכנה נעשית באמצעות מתווי-אירועים המוצעים לכם. ניתן לבחור בר מצווה בסיסית, הנשענת על שירותי הקייטרינג והתקליטן בלבד, וניתן לעבות את האירוע גם עם מוזיקה חיה, ריקודים, ושירות תקליטנות מתקדם יותר מזה הבסיסי, המשלב תאורה, מכונות עשן ומיקסים/מאשים מעניינים ויצירתיים ביותר. בהתאם למתווה ולאטרקציות אותם תבחרו, תכין חברת ההפקות את המקום לאירוע עבורכם.

בחירת פרטנית של השירותים

בשלב זה אתם בוחרים את מנות הקייטרינג המועדפות שלכם, ואת רשימת ההשמעה של התקליטן. למעשה, אתם לא באמת בוחרים כל שיר ושיר, וזאת משום שהוא מגיע עם רשימת השמעה. יחד עם זאת, ניתן בהחלט לבקש השמעות ספציפיות ברגעי-הגעה מכוננים באירוע, או פשוט שירים סטנדרטיים שהייתם מעוניינים שישולבו בנקודה כלשהי בציר הזמן.

בחירה פרטנית של אופן האירוח

ניתן לבחור בכל מיני שירותי אירוח שיגרמו לאורחים להרגיש בבית. החל משליחת הזמנות מודפסות (ואם הנהלת המתחם איננה מציעה שירות כזה, הדפסה ביוזמה שלכם ושליחה לאורחים דרך הדואר, האמייל או שניהם בייחד תגדיל את הסיכוי לריבוי מגיעים), ועד הצבת צלמי מגנטים לאירועים וצוותי הרקדה מקצועיים. ניתן לשלב אטרקציות של מפעילים קבועים העובדים עם חברת ההפקות או להסתמך על אטרקציות מטעם אנשי הקשר שלכם. חשוב לבחור בפדנטיות כיצד תרצו שהאורחים שלכם יאורחו במקום. זה מה שנותן את האימפקט לאיוונט שלכם בסופו של יום מצדם, ומסייע להם לפרש כהלכה את מה שהם קיבלו מכם.