השכרת ציוד לאירועים קטנים

האירועים הקטנים היוו אבן שואבת ללא מעט בעלי אירועים, והיום המצב הוא כזה יותר מאשר בעבר. אם בעבר אירועים נחגגו במקומות כמו בתי קפה הופעות בתל אביב, אולמות בר ובת מצווה וכד', כיום כשעידן הגלובליזציה דועך, עידן השמרנות והבדלנות נכנס, וערך המשפחה והבית עולה, גם ערכם של האירועים הפרטיים עולה, וכשאנחנו מתכוונים לאירועים פרטיים אנחנו מתכוונים לאירועים המורכבים על ידי הבעלים, ללא חברת הפקות, ובבית של הבעלים או של עמיתיהם. מצב כזה מצריך פחות תלות בחברות הפקות ויותר תלות בחברת השכרת ציוד לאירועים המתפקדת גם כספקית הציוד וגם כספקית העצות הנבונות להרמת אירוע כמו שצריך.

כיצד תדעו איזה ציוד יש להשכיר עבור האירוע הספציפי שלכם?

ראשית כל יש לוודא שאתם יודעים כמה אנשים יגיעו בדיוק לאירוע שלכם, ואם זה אירוע שנודע לציבור דרך אמצעי התקשורת, ולא דרך משלוח הזמנות, העריכו סדר גודל מקסימלי של אנשים שיגיעו אליו (מיותר לציין שבאמצעי הפרסום תצטרכו לציין שהכניסה לאירוע מוגבלת ל- X אנשים, נעשית בתיאום טלפוני/באמייל מראש, וכל הקודם זוכה, על מנת למנוע קטסטרופה בכניסה לביתכם או לבית בו תכננתם את האירוע). שנית, תצטרכו לדון בסוג האירוע. אם מדובר באירוע מסורתי או על טהרת עמים כלשהם: הודו, המזרח, ספרד וכד', סוג הציוד המושכר ייראה שונה מסוג הציוד שיושכר לאירוע מודרני. הכוונה היא למראה-כסאות-שונה ולנוסחת עיצוב שונה גם עבור השולחנות והדלפקים באשר הם.

מדוע לפנות אלינו כאשר אתם מחפשים ממי להשכיר?

אנו חברה בעלת ניסיון רב, המתמחה באירועי בית פרטי, ומטכסת עצות משמעותיות לבעלי האירוע. בעלי אירועים אצלנו זכו לעדנה רבה, ולהצלחה יתרה בהפקת האירוע, גם כאשר הם הפיקו אותו בפעם הראשונה. חברת הפקות הייתה גובה מכם סכום כסף הרבה יותר גדול על הפעולה, בעוד שאנחנו בכלל לא מתמחרים את שירות ההפקה, אלא רק את הציוד שאתם משכירים מאתנו. במובן זה אתם גם חוסכים וגם נהנים מאירוע מקצועי בכל קנה מידה. בעלי אירועים שונים כבר הלכו בקו זה והחליטו להישאר בו עד עצם היום הזה.

פנו למומחים להשכרת ציוד לאירועים קטנים לעוד אירוע מוצלח ובלתי נשכח!