3 טיפים להפקת חתונה 

במאמר המידע שלפניכם נספק עצות זהב להפקת חתונה: טיפים מקצועיים שיסייעו לכם לגבש חתונה בקלות. הטיפים יכללו נושאים שונים הנוגעים לבחירת אולמות חתונה, ארגון האירוע וגיבוש לוח הזמנים שלו. יישום הטיפים בזה אחר זה יבטיח חתונה משמחת אשר תגרום לכם לאושר רב, ותספק את כל מה שצריך לכינון אירוע מושלם במלוא מובן המילה.

בחירת האולם
על מנת לגבש בחירה לאולם יש לבחור מיקום מרכזי ונוח כגון:אולמות חתונה בתל אביב. כמו כן יש להביע את דעתכם על התפאורה שלו על כל נדבכיה: תפאורת הקיר, מבנה הרהיטים עם ובלי הריפוד עליהם, תפאורת הרצפה, מבנה הבמה, והתאורה. יש לחזור על כך גם בגן האירועים, ולבצע בדיקה גם בלילה על מנת להתרשם מגן האירועים בכל שעות היממה. אהבתם מה שראיתם? ניתן לסגור עם האולם, אך לא לפני שווידאתם שהוא מסוגל לאכלס את הקהל המדובר: כמות האורחים שלכם. יש לוודא זאת עם הסגל של האולם בעל פה ולא לקרוא מתוך ספר נתוני האולם, שכן לא תמיד זהות האינטרסים בינכם לבין הכתוב שם נכונה. חשוב לוודא, למשל, שגם באולם בתפוסה מלאה על פי הכתוב בספר אף אחד לא יושב ליד פתחי מטבח, שירותים או מלתחות, ואף אחד לא יושב בצפיפות ביחס לאורח או קבוצת אורחים אחרת. מקרים מעין אלה כבר התרחשו בעבר ויש צורך לוודא היטב שהאולם ערוך לקלוט את האורחים כמו שצריך.

בחירת צוות האירוע
על מנת לגבש צוות של ספקים לאירוע החתונה יש צורך להתקשר עם ספקים חיצוניים אשר התרשמתם לחיוב מעבודתם: אומנים ומופיעים שהבחנתם בהם באתרי שיתוף מידע, צלמים, רקדנים וכד'. יש צורך לתאם בין לוחות הזמנים שלהם על מנת לוודא שכל אחד מגיע בשעה מסוימת שאינה מתנגשת, אלא אם כן מדובר ב- 2 אירועים חופפים (צילום וקטע הופעה, לדוגמה. 2 הופעות באותו זמן זה סותר ועל כן רצוי לא להגיע למצב זה). מומלץ אף לבחור בצוות סדרנים שיסייעו לכם במלאכת החנייה והושבת האורחים בשולחנות
 יי מומלץ 

גיבוש הסילבוס
יש לשוחח עם צוות האולם: התקליטן והקייטרינג, לתזמן אותם בהתאם לתזמונים של ההופעות שסגרתם לאירוע כפי שלמדנו בפסקה הקודמת, ולאחר מכן לוודא שכל האירועים מתוזמנים בהתאם למה שקבעתם. חשוב להשאיר לעצמכם מעט מרווח זמן לפן האישי: נאומים, נאומי הורים וחברים וכד'.