ימי הולדת בנתניה

כמה פעמים חגגתם ימי הולדת בנתניה עם ליצן, קוסם, אומן או במסעדה לכל המשפחה? כמה פעמים החלטתם לקחת את הילדים לחדרי בריחה? מעוניינים לנסות משהו שונה, ייחודי ומעל לכל – קופצני במיוחד? יום הולדת בנתניה בפארק טרמפולינות משוכלל, בו לא ישעמם לכם ולוּ לרגע קט – מציע לכם עולם ומלואו: בריכת ספוגים שתרגיש לכם כמו בריכת שחייה, טרמפולינות גדולות וטרמפולינות קטנות לילדים וטף עד גיל 6. בנוסף, ישנו מתחם משחק עם ספוגים לילדים אלו. במתחם פועל גם בית קפה, ושירות הפקות ימי הולדת לילדים בנתניה.

מבנה ימי הולדת לילדים בנתניה

כשאתם חוגגים ימי הולדת לילדים בנתניה, ומגבשים קבוצה שתחגוג עמם, כמו הכיתה או הגן בהם הם לומדים, אנו נקלוט את כל חברי הקבוצה לאולם חגיגות ייחודי עם מסך דק מדוגם, בו תוכלו לקבל סקירה על המקום, לשמוע ולצפות בהוראות הבטיחות של האטרקציות שלו וגם להתרשם מחגיגות שעשינו בעבר. לאחר מכן, תוכלו לפנות לקפיצות בטרמפולינה. במסגרתן, הילדים יוכלו לקפוץ רק עם מכנסיים ריקים, ללא ארנקים, תיקים, מפתחות ומכשירי טלפון ניידים. כמו כן, הקפיצה היא ללא נעליים. בבריכת הספוגים יוכלו לבלות רק ילדים שלא סובלים מאלרגיה לחומרים ספוגיים. לאחר הבילוי הפיזי, תוכלו ליהנות מארוחת צהריים או ערב בבית הקפה שלנו, בלוויית עוגת יום הולדת ואורנמנטים מעוצבים.

אפשרויות לתכנון ימי הולדת בנתניה

מקומות בילוי לילדים בנתניה בפסקה לעיל הבאנו לכם את התכנון המלא: יום הולדת בנתניה המבוסס על מקומות בילוי לילדים בנתניה מסוגים שונים. מי שמעוניין בבילוי יחיד, ולא בקבוצה, תוך שימוש רק באחד מהמתקנים שלנו: בית הקפה, מתחם הילדים והטף או מתחם הבוגרים – יוכל לעשות זאת בתעריף שעתי קבוע. יום הולדת בנתניה שנחגג במתכונת מלאה מאפשר לילדים לנצל את מלוא מבחר האפשרויות של הפארק. מפעילים לימי הולדת בנתניה יהיו עמם גם בהוראות הבטיחות לפני הקפיצות וגם בעת חגיגת היום הולדת עצמו עם העוגה ודברי המתיקה. ברם, מי שמעוניין לחגוג לבד וליהנות מזמן איכות עם משפחתו – יוכל לעשות זאת בנקל. זהו פארק שעובד גם עם יחידים וגם עם קבוצות מאורגנות.

למי מתאימים ימי הולדת בנתניה בפארק טרמפולינות

לכל מי שמחפש משהו חדש, שאינו במסגרות החגיגה המוכרות לכם. מתעניינים ומתעניינות בהתעמלות קרקע עשויים למצוא עניין רב בטרמפולינות שלנו. מי שיש לו ילדים בגילים 3-6 יכול למצוא עבורם חוויית בילוי ייחודית שנועדה בדיוק לגילים אלו, הכוללת הפעלה בתנועה מכל הסוגים. ימי הולדת בנתניה בפארק טרמפולינות מתאימים לכל מי שחש כי ילדו אוהב את עולם התנועה וזקוק לו לשם מימוש חגיגת יום הולדת ייחודית על פי דרכו.

תעריפים נוחים ותמורה מספקת

יום הולדת בנתניה בפארק טרמפולינות מאפשר לכם ליהנות מאטרקציות ייחודיות עם תמורה לא יקרה בהשוואה לפרקי אטרקציות שעשועים אחרים, ודאי בהשוואה ליום ההולדת הביתי, שהפקתו כרוכה בעלות לא פשוטה. ג’אמפארק ימי הולדת לילדים בנתניה  - בואו להגשים חלום ולהקנות לילדים שלכם מרחב תנועה וקפיצה עצומים.